Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Hlavica, Tomáš ; Kasanová, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V této diplomové práci je na základě teoretického rozboru provedena analýza vybrané firmy. Jedná se o střední firmu nabízející služby v oboru VZT, chlazení, klimatizací a systémů SHZ. Společnost doposud analýzy a strategické plánování neprováděla. Na základě analýzy firmy je pak v práci uvedena specifikace vizí a cílů společnosti, od nichž se odvíjí návrh marketingové strategie. Tato práce by tedy měla být podkladem právě pro zavedení strategického plánování společnosti.
Návrh marketingové strategie firmy
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
Návrh marketingové strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Pátková, Veronika ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje strategický marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategií rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Návrh marketingové strategie
Hlavica, Tomáš ; Kasanová, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V této diplomové práci je na základě teoretického rozboru provedena analýza vybrané firmy. Jedná se o střední firmu nabízející služby v oboru VZT, chlazení, klimatizací a systémů SHZ. Společnost doposud analýzy a strategické plánování neprováděla. Na základě analýzy firmy je pak v práci uvedena specifikace vizí a cílů společnosti, od nichž se odvíjí návrh marketingové strategie. Tato práce by tedy měla být podkladem právě pro zavedení strategického plánování společnosti.
Návrh marketingové strategie firmy
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu
Holubová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Marhan, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá zhodnocením jednotlivých možností rozšíření sortimentu včelaře. Vysvětluje podstatu a užitečnost včelích produktů pro lidskou populaci a z různých hledisek hodnotí jejich význam z pohledu zlepšení ekonomické situace včelaře. Vedle produktů, se kterými se lze na trhu běžně setkat, se zabývá i netradičními produkty včel. Ke zpracování využívá výsledků dotazníkového výzkumu, provedeného jak pro stranu poptávky -- zákazníků, tak pro stranu nabídky -- včelařů. Další část práce obsahuje návrh marketingové strategie pro vybraný produkt, který vychází z popisu potenciálních zákazníků a jejich motivů ke koupi. Tento návrh zahrnuje možné cesty distribuce, výrobková média, přístup ke stanovení ceny a marketingovou komunikaci.
Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Hluchá, Karolína ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem návrhu marketingové strategie. V první kapitole jsou uvedena všechna teoretická východiska k marketingovému strategickému řízení se zaměřením na formulaci marketingové strategie. V druhé kapitole jsou pak zmíněná teoretická východiska aplikována na konkrétní obchodní společnost, jejíž návrh marketingové strategie stojí na konci celé práce. Jedná se o společnost zabývající se především realitními službami, a proto je také v první kapitole uveden krátký vhled do realitního marketingu.
Návrh marketingové strategie malé firmy - Penguin cz
Vu, Thanh Nhan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se týká návrhu marketingové strategie podniku Penguin CZ. V první části je uvedena teorie k danému tématu. Zabývá se marketingem malých a středních podniků, marketingovou strategií a marketingovým mixem. Čerpala jsem převážně z knížek Marketing od paní Boučkové, Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky od paní Blažkové, Marketing služeb: efektivně a moderně od paní Vaštíkové a Marketingové řízení malých a středních podniků od pánů Havlíček a Kašík. Druhá část popisuje současnou marketingovou strategii společnosti Penguin CZ. Zabývá se též analýzami SWOT, konkurence, marketingového mixu, prostředí, atp. Dále je zde vyhodnocen dotazník, který zjišťoval povědomí o společnosti. Závěr druhé části patří vlastnímu návrhu marketingové strategie na základě analýz a vyhodnoceného dotazníku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii tak, aby napomohla ke zvyšování prodeje, rozšiřování na trhu a vrytí do podvědomí spotřebitelů.
Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Kryszczuk, Darius ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ďoubalová, Eva (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.", je na základě situační analýzy podniku a strategických marketingových nástrojů segmentace, určení cílových trhů a positioningu sestavit marketingovou strategii. V metodologické části se zabývám jednotlivými prvky strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení stávající situace podniku, analyzování marketingového mixu a návrhu doporučení.
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
TOŠNAROVÁ, Kateřina
Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která působí na českém trhu 16 let. Je to třetí největší cestovní kancelář s celostátní působností a kompletním portfoliem produktů zohledňující rozsah cílových destinací, typy zájezdů a cenové kategorie. Cílem mé práce bylo vypracovat marketingovou studii pro podnik v oblasti cestovního ruchu jako podklad pro strategický marketing. Prvním krokem k vypracování této diplomové práce bylo studium odborné literatury pro orientaci v části literární přehled. Pro naplnění cíle byly uskutečněny řízené rozhovory se zaměstnanci cestovní kanceláře pro osvojení problematiky CK, seznámení se s provozem a nabídkou CK. Následně byl vyhotoven dotazník, který sloužil pro dotazníkové šetření. Výsledky z dotazníkového šetření posloužily pro analýzu poskytovaných služeb a pro návrh nových služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.